Bol.com

BoekenBoeken

weekmenu week 9


Vrijdag was ik naar een broodbakcursus van Levine en daardoor was ik laat thuis. John had een gegrilde kip besteld en die hebben we heerlijk opgepeuzeld.

Zaterdag maakte ik schorseneren met zalm, gekookte aardappels en een hollandaise saus. Alles was heerlijk, maar schorseneren hebben toch echt een smaakvolle saus nodig anders is het niks.

Zondag maakte ik een varkensgebraad met witlofsaus. Schandalig lekker was het. Voor de lunch bakte ik een heerlijk desembrood met pitten.

Maandag maakte ik heerlijke rode kool naar recept van Nigella, maar dan wel aangepast i.v.m. geen rode wijn. We aten hier weer heerlijke gehaktballen bij en zelfgemaakte appelcompote. En ik bakte ook nog rozijnen-vijgen-hazelnoten desembrood naar recept van Levine. O ja en ook nog negerwafels (negerzoenen met een basis van stroopwafels.

Dinsdag aten we nasi met kipsate en satesaus. De laatste 2 smullen en de nasi was ook lekker, maar daar ben ik niet zo'n fan van.

Doordat John mij vergeet verstaan had, hadden we veels te veel kip en was de nasi voor 2 dagen.  Dus nog een keer gegeten  op woensdag samen met de kipsate en de satesaus.

Donderdag werd het broccolistamppot met rookworst. Heel simpel, maar wel heerlijk.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)