Bol.com

BoekenBoeken

weekmenu week 13

Ik zat deze week niet zo lekker in mijn vel een groot gedeelte ervan en dat was met het eten ook te merken.

Vrijdag aten we kipshoarma  met berliner knuppel, want die had ik nog in de vriezer en ik had geen zin om pita's te maken.

Zaterdag bakte ik paasbrood en bruine berliner knuppel. Deze heb ik gemaakt met roggedesem i.p.v. tarwebloemdesem. Voor het paasbrood gebruikte ik dit recept, maar dan met zelfgemaakt amandelspijs erin en een mix van hazelnoten en pecannoten i.p.v. alleen pecannoten.
We wilden mosselen eten, maar die waren er niet. Met de grote vriezerschoonmaak van afgelopen weekend was ik nog coquilles tegengekomen en uiteindelijk aten we die in een saffraansaus en vooraf tonijntartines. Beiden erg lekker.

Zondag maakte ik vlaamsstoofvlees gemaakt met varkenswangen. Mwaaahhhh heerlijk. Met aardappels uit de oven.

Maandag aten we weer varkenswangen, maar nu met zelfgemaakte spatzle.

Dinsdag kwam er andijvie met een gehaktbal op tafel.

Woensdag maakte ik gegrilde kip in gele bonensaus

Donderdag was het vriezer dag. John at de laatste portie Erwtensoep en ik at een portie chili con carne. Er zit aardig wat in de vriezer qua maaltijden, dus dat wordt maar iedere week een vriezer dagje in lassen.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)