Bol.com

BoekenBoeken

Weekmenu week 12

Het was een drukke week, maar wel gezellig.

Vrijdag aten we de mosterdkip van Jamie met de groenten, maar met de aardappelgratin van Rachel. Ik had geen zin om alles in 30 minuten te plannen, vandaar de andere aardappelgratin

Zaterdag aten we hartige taart met gekaramelliseerde uien van Annabelle Langbein. De uien waren heerlijk, maar het deeg niet voor herhaling vatbaar.

Zondag maakte ik Babi Pangang ook voor een aantal afhalers en iedereen was zeer tevreden.

Maandag maakte ik een pesto van postelein en tomaatjes. Erg lekker, maar mijn man had erg veel last van de hazelnoten, dus de volgende keer maar pijnboompitten gebruiken.

Dinsdag haalde ik bietjes uit de vriezer, worstjes uit de vriezer en lengde ik de uien van zondag aan tot een heerlijk saus. Een simpel, maar heerlijk maaltje.

Woensdag was het de bedoeling om deze lasagne met kip en spinazie te maken, maar het werd deze lasagne met broccoli, want de spinazie rook heel vreemd. Het was voor 4 personen en zodoende aten we donderdag ook lasagne

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)