Bol.com

BoekenBoeken

Weekmenu week 10

Deze week begon heftig met dit bezoek afgelopen vrijdag. De tikka masala die ik maakte was echt super gelukt. Verder had een van de afhalers nog 2 taarten besteld en die zagen er ook erg goed uit.

Zaterdag kregen John en ik verjaarsvisite en ik maakte het makkelijk met vooral veel kant en klare dingen van de slager en de turkse supermarkt. Ik bakte wel een hartig afbreekbrood en een mascarpone appeltaart. Ik had in het weekend ervoor al een vijgen, rozijnen, hazelnootbrood naar dit recpt en die aten we bij wat kaasjes. Het was heerlijk!

Zondag maakte ik pesto-gehaktballetjes gevuld met mozzarella in tomatensaus met pasta. Deze waren erg lekker.

Ik had de afgelopen week zo vaak een recept van babi ketjap en sajoer boontjes langs zien komen dat ik er helemaal trek in kreeg en maandag stond dat dan ook op het menu. Wel hier en daar kleine aanpassingen gedaan, maar het was heerlijk.

Dinsdag had het gerecht wat van kip tetrazine weg, maar ik had er ook nog courgette in gedaan. Die lag nog in de koelkast en moest op. Ik bakte deze dag ook nog suikerbrood en duivenkater en kwam erachter dat ik het recept van de duivenkater niet goed had opgeschreven, dus die heb ik even aangepast.

Woensdag was John jarig en hij had heel veel zin in Pannenkoeken en aangezien ik zijn verjaardag vergat, heb ik maar toegegeven, want ik moest dat toch wel goed maken.

Donderdag heb ik een lekkere chowder gemaakt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)