Bol.com

BoekenBoeken

vegetarische curry met aardpeer en aubergine

Ik kreeg een vraag om een vegetarische curry te maken en ik had aardpeer in de groentetas en daar nog niks mee verzonnen. Ik heb toen gezocht op aardpeer en curry en ik vond wat recepten. Ik was natuurlijk eigenwijs en heb er mijn eigen recept van gemaakt. Volgens de afhalers was het heerlijk! Helaas wel vergeten een foto te maken.

vegetarische curry met aardpeer en aubergine
1 ui
2 aubergines
1 wortel
200 gram aardpeer
vietnamese currysaus
arachideolie

Snij de ui in halve ringen, de aubergines in plakjes en de plakjes in vieren snijden. Wortel in plakjes van 1 cm  snijden en de aardpeer schillen en in plakjes cq stukjes van ongeveer 1 cm snijden.
Verwarm de olie in een wok en bak hierin alle groenten aan. Voeg de saus toe en laat zachtjes koken en indikken. Breng op smaak met peper en zout. Serveer met pandanrijst.
Eet smakelijk!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)