Bol.com

BoekenBoeken

Muffins met witte chocolade en frambozen

Mijn moeder is verliefd op deze variant. Ik zag een keer echt heel veel jaar terug (stuk of 15 zeker), deze variatie op tv. Recept had ik niet, maar ik ben gaan experimenteren en het resultaat is erg goed.

Muffins met witte chocolade en Frambozen
Droge ingredienten:
225 gram bloem
125 gram basterdsuiker
1 zakje vanillesuiker
1 mespunt zout
1 eetlepel bakpoeder of een zakje bakpoeder

Natte Ingredienten:
75 gram gesmolten boter
1 ei
225 ml melk

Overige
1 bakje frambozen, de helft grof gehakt
75 gram witte chocolade in kleine stukjes of chips/buttons

Verwarm de oven op 200 graden.
Meng de droge ingredienten in een kom.
Meng de natte ingredienten in een maatbeker (ik meet de melk af en daar doe ik de boter en het ei bij). Spatel de natte ingredienten door de droge ingredienten met een paar halen en spatel er de gehakte
frambozen en de helft van de chocola door. Doe het mengsel in de muffinvormpjes en strooi er de rest van de frambozen en chocola overheen. Schuif dit alles in de oven en laat 20 minuten bakken.

Heerlijk!! Eet Smakelijk!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mosterdkip met groenten en snelle dauphinoise van Jamie

Geroosterde pompoensoep

Kip, aardappel en witlof stoofpotje (kan ook in slowcooker)